LEVERANTÖR

BESTÄLLARE

OM OSS

Aktuella avtal

händer

Här hittar du aktuella ramavtal för våra samverkande kommuner Borlänge, Falun, Gagnef, Hedemora, Ludvika och Säter.

De upphandlingar som UpphandlingsCenter genomför resulterar i ett eller flera ramavtal. Dessa ramavtal ska du som beställare eller avropare använda när du köper varor och tjänster. Du som kommunanställd inom någon av ovannämnda kommuner får automatiskt tillgång till avtalsdatabasen, där hittar du aktuella avtal samt vilka leverantörer du ska använda dig av.

Aktuella avtal i de samverkande kommunerna kan du se genom att klicka på respektive kommun i listan nedan. För anställda finns ytterligare information på kommunens interna sidor (intranät).

 

Borlängelänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Falunlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Gagneflänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Hedemoralänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Ludvikalänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Säterlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Kontakta oss

UpphandlingsCenter

Besöksadress
Carlavägen 24

Telefon
0240-860 00

Öppettider
7:30-12:00, 13:00-16:15

UpphandlingsCenter Falun Borlänge regionen

Besöksadress: Carlavägen 24
Postadress: Ludvika kommun, 771 82 Ludvika
E-post: uhc@ludvika.se Telefon: 0240-860 00