Rutin för beställare vid DIS-avrop

Uppdaterad runtin för dig som gör avrop via något av våra Dynamiska inköpssystem (DIS)

I dagsläget finns sex stycken dynamiska inköpssystem (DIS) upprättade:

  1. Externa boendeplatser enligt LSS
  2. Konstnärlig gestaltning
  3. Socionom/Socialsekreterare
  4. Handledartjänster
  5. Sjuksköterskor
  6. Fordon (Personbilar, transportfordon och entreprenadmaskiner)

 

Samtliga samverkande kommuner, bolag och kommunalförbund kan allt eftersom, när behov uppstår, ansluta sig för att bli beställare/avropare på något av de DIS som finns.

 

Här kan du ta del av den uppdaterade runtinen för beställare Word, 50 kB.

 

 


 

 

Upphandlingscenter

Besöksadress: Carlavägen 24
Postadress: Ludvika kommun, 771 82 Ludvika
E-post: uhc@ludvika.se Telefon: 0240-860 00